38. Σελ. 286-287: «.... Αἱ τρεῖς αὐτοκρατορίαι, τῆς Τσαρικῆς Ρωσίας, τῆς Μεγάλης Βρεττανίας, καὶ τῆς Φραντζίας, ἵδρυσαν τὸν Νέον Ἑλληνισμὸν καὶ τὴν Δυτικοποιημένην Ὀρθοδοξίαν του, μέσῳ τῶν Μασώνων πρακτόρων τους, ὄπισθεν τοῦ Ἀδαμαντίου Κοραῆ. ῞Ιδρυσαν τὰς Θεολογικὰς Σχολὰς τοῦ Καποδιστριακοῦ Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν καὶ τῆς Χάλκης διὰ νὰ μεταμορφώσουν τὴν θεραπευτικὴν Ὀρθοδοξίαν τῶν Προφητῶν, τῶν Ἀποστόλων καὶ τῶν Πατέρων, ποὺ διεσώζετο κυρίως εἰς τὸν Μοναχισμόν, εἰς ὁμοίωμα τῆς μεταφυσικῆς Τσαρικῆς Ὀρθοδοξίας.
῎Οπισθεν τῆς ἐξελίξεως αὐτῆς τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, εὑρίσκεται ἡ κάποτε ἡνωμένη θρησκευτικῶς τάξις τῶν Φραγκο-Λατίνων βασιλέων καὶ εὐγενῶν τῆς Εὐρώπης, ποὺ εἶχε διαιρεθῆ σὲ Παππικοὺς καὶ Προτεστάντες. Μετὰ ἀπὸ συνεχῆ θρησκευτικὸν πόλεμον πέντε αἰώνων, ἀπεφάσισαν νὰ συμφιλιωθοῦν καὶ νὰ βροῦν τρόπους νὰ ξαναενωθοῦν. Διὰ νὰ ἐπιτύχουν τὴν ἕνωσιν, ἀναγκάζονται νὰ υἱοθετήσουν τὴν περιεκτικότητα (συγκρητισμόν) θεολογιῶν, δογμάτων καὶ παραδόσεων. Δὲν τοὺς ἐνδιαφέρει τὸ γεγονός, ὅτι ὅλοι ἔχομεν τὴν ἰδίαν νόσον καὶ ἔχομεν τὴν ἀνάγκην τῆς ἰδίας θεραπείας. Τοὺς ἐνδιαφέρει μόνον ἡ ἕνωσις καὶ ἡ "μυστηριακὴ" κοινωνία. Τὸ ἐρώτημα εἶναι, εἰς τί διαφέρουν, οὐσιαστικῶς, ἀπʼ αὐτούς, οἱ Ὀρθόδοξοι ἐκεῖνοι, ποὺ δὲν συνδέουν πλέον τὴν ἰδικήν τους θεολογίαν μὲ τὴν θεολογίαν τῆς θεραπείας, δηλ. μὲ τὴν διαδικασίαν τῆς καθάρσεως, τοῦ φωτισμοῦ τῆς καρδίας καὶ τῆς θεώσεως;»
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.